קושיקשה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

תנור חריף אפוי כנפי עוף צלויות

תנור חריף אפוי כנפי עוף צלויות
תנור מתובל אפוי כנפי עוף צלוי יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 535 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן צלחת דרום עמוק יש 1374 אוהדים. אם יש לך רוטב ברביקיו חריף, תיבול cajun, תיבול יווני של cavender, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. נסו כנפיים אפויות בתנור מתובלות ומתוקות, כנפי עוף צלויות אסייתיות מתובלות, ו כנפי עוף צלויות משמש מזוגגות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית La Crema. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.