קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

תערובת תבלינים Cajun

תערובת תבלינים Cajun
המתכון Cajun Spice Blend יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בסביבה 7 דקות. מנה אחת מכילה 309 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. אתה מקבל מרינדה שמגישה 1. מתכון זה מ southern.food.com יש 1 אוהדים. אם יש לך אורגנו, אבקת חרדל, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, ו דיאט. נסו תערובת תבלינים Hawayej, תערובת תבלינים צלייה, ו תערובת תבלין פפריקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות טורס Pazo das Bruxas Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.