קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

תערובת תבלינים Cajun בצנצנת

תערובת תבלינים Cajun בצנצנת
תערובת תבלינים Cajun בצנצנת הוא ללא גלוטן, וכל 30 ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 33 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים באמת אהבו את המרינדה הזאת. מתכון זה מ Allrecipes יש 148 אוהדים. גשו לסופר וקנו אבקת בצל, פלפל קאיין טחון, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די גרוע. נסו תערובת תבלינים תוצרת בית, תערובת תיבול תוצרת בית (ללא חלב + Paleo), ו תערובת תבלינים Tumbleweed אתה מחפש לשפשף תבלין טוב עבור סטייקים, חזה בקר, ועוד? זהו תערובת תיבול בשבילך (מתכונים דומים).

הוראות

1
תוך החזקת צנצנת קנינג ליטר בזווית, להוסיף מרכיבים כדי ליצור מראה "אמנות חול". ניתן לחלק את המלח והקאיין לחלקים קטנים יותר ולהשתמש בהם להפרדת תבלינים אחרים. מצאתי את זה פשוט להשתמש 7 כוסות - אחד עם כל תבלין בזה-ולהוסיף אותם לצנצנת שלי עם כפית, כפי שאני רוצה ליצור את המראה המיוחד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
צנצנת שימוריםצנצנת שימורים

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. Forjas del Salnes Leiranan Albarino עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Forjas del Salnes Leirana Albarino
Forjas del Salnes Leirana Albarino
צהוב חיוור עם גוון ירוק. בהיר וחריף התמקד האף, מציג נוקב מאייר לימון, יערה, כינין, וריחות מינרליים, יחד עם רמז של זנגביל ברקע. יבש, מתוח וקל על רגליו, המציע אינטנסיבי, מינרלים שילב פירות הדר ו פרדס טעמים שאינם מראים משקל עודף. סוגר על פתק חריף, מציג התמדה חזקה, פרחוני צירים.