קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות6
ציון בריאות76
מגזין

תרד יפני עם שומשום מתוק

תרד יפני עם שומשום מתוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל תרד יפני עם שומשום מתוק. מתאים ל-6 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, ומתכון טבעוני יש 91 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו זרעי שומשום, סוכר חום, עלי תרד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח היפני. . זמן הכנת המתכון כ 7 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 96%. נסו סלמון יפני עם שומשום, סלט תרד יפני עם רוטב שומשום קלוי, ו תרד מוקפץ עם זרעי שומשום קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן השומשום במחבת גדולה מעל חום בינוני עד חם.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את התרד 3 עד 4 כוסות בכל פעם. מבשלים ומערבבים לנבול, ולאחר מכן להוסיף תרד יותר.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
3
טוחנים את זרעי השומשום לפירורים עדינים באמצעות מרגמה ועלי. כאשר תרד הוא נבול, להעביר אותו לצדדים של המחבת ומפזרים סוכר במרכז. כשהסוכר נמס, מוסיפים את התרד למעיל.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
תרדתרד
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
מחבתמחבת
4
להעביר תרד צלחת הגשה ומפזרים זרעי שומשום טחון על גבי.
מרכיבים שתצטרך
טחינהטחינה
תרדתרד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Quintan Essentia Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.