קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות34
מגזין

אורז ספרדי עם שעועית שחורה

אורז ספרדי עם שעועית שחורה
אורז ספרדי עם שעועית שחורה יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 142 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. אם יש לכם מלח ופלפל, כמון טחון, אבקת צ'יפוטלה צ' ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו אורז ושעועית, בסגנון ספרדי, שבת עם רייצ'ל ריי-אורז בסגנון ספרדי ושעועית, ו קל שעועית אורז ספרדית נקניק ארוחה אחת סיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת עמוקה ולא דביקה מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב, עד שהוא מתחיל חום.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את הפלפל, חלפיניו, ושום, ומבשלים עוד 2 דקות, דואגים לא לשרוף את השום.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4
מוסיפים את שאר החומרים, מערבבים ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, במשך כ -15 דקות. אם הוא הופך יבש מדי, להוסיף קצת מרק ירקות או מיץ עגבניות שמורות. בדוק את הטעם, ולהוסיף מלח ותבלינים נוספים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים