קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

סקמפי שרימפס בגריל

סקמפי שרימפס בגריל
סקמפי שרימפס בגריל הוא מתכון ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטרי עם 6 מנות. , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 18 גרם חלבון , 6 גרם שומן ובסך הכל 229 קלוריות . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי אוכל ים תיכוני. אם יש לכם פלפל, מיץ לימון, שיני שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 51% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו שרימפס 2 דרכים: שרימפס בגריל ברוטב סויה עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש , סקמפי שרימפס בגריל וסקמפי סלמון ושרימפס בגריל .

הוראות

1
בקערה גדולה, טורפים את חמשת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
הוסף שרימפס; לזרוק למעיל. מקררים, מכוסה, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
השחילו שרימפס על שישה שיפודי מתכת או עץ ספוגים. צולים, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהחום 6-8 דקות או עד שהשרימפס הופכים לורודים, הופכים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מגישים עם אורז; מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Save Me San Francisco Bullet Proof Picasso Sauvignon Blanc Wine. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Save Me San Francisco Bullet Proof Picasso Sauvignon Blanc Wine
Save Me San Francisco Bullet Proof Picasso Sauvignon Blanc Wine
מקורו במחוז מונטריי, זהו סוביניון בלאן קלאסי המעניק אופי זני אמיתי. הפרי קדימה עם אשכולית עז ולימון טרי, סוביניון בלאן זה בעל עומק של לימון, פירות טרופיים וסיומת טעימה. תחושת הפה הנדיבה והחמיצות הפריכה שלו.