קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

10 דקות סלט טונה & שעועית

10 דקות סלט טונה & שעועית
10 דקות סלט טונה & שעועית דורש סביב 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 443 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו עלי סלט, פלפל, שעועית חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה למדי. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, עם כפית מתכונים דומים: 10 דקות טוסט טונה-שעועית, 5 דקות סלט טונה בריא, ו ים האפשרויות אתגר + 5 דקות סלט טונה בריא.

הוראות

1
מערבבים את הגזר, פלפל, אפונה הצמד סוכר ושעועית יחד בקערה גדולה. לזרוק בעדינות את עלי הסלט וחצי מהרוטב, ואז פתית את הטונה מעל.
מרכיבים שתצטרך
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
טפטוף עם יותר רוטב כאשר אתה משרת.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.