קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

Asia. Kgm

Asia. Kgm
פיליפיני ארוז קלדו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 459 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם אורז, מרק עוף דל נתרן, עלי כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. נסו Arroz Caldo (בסגנון פיליפיני קונגי), עוף Arroz Caldo (דייסת אורז פיליפינית), ו Arroz Caldo (מרק עוף ואורז פיליפיני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין מרק, לשלב הראשון 9 מרכיבים בתנור הולנדי גדול. מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך; מבשלים 20 דקות או עד עוף הוא רק מבושל דרך, ברפרוף את וזורק קצף לפי הצורך. מסננים מרק דרך מסננת בסדר להניב 5 כוסות (להוסיף מים נוספים לפי הצורך למדוד 5 כוסות), ולהשליך מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מסננתמסננת
2
הסר בשר עוף מעצמות; לגרוס בשר. להיפטר עור ועצמות.
מרכיבים שתצטרך
בשר עוףבשר עוף
בשרבשר
3
כדי להכין דייסה, מחממים שמן בסיר גדול על חום בינוני; מערבולת למעיל.
מרכיבים שתצטרך
דגנים חמיםדגנים חמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים בצל לבן פרוס; מבשלים 5 דקות או עד מתרכך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבןבצל לבן
5
להוסיף אורז הבא 3 מרכיבים (דרך 6 שיני שום); לבשל 30 שניות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
אורזאורז
6
מוסיפים 5 מרק כוסות ושרי; מביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים 35 דקות או עד עבה ואורז מתחיל להישבר, ערבוב מדי פעם. (
מרכיבים שתצטרך
שרי.שרי.
מרקמרק
אורזאורז
7
תערובת צריכה להיות עקביות של פודינג אורז). מערבבים ברוטב עוף ודגים; מבשלים 2 דקות או עד מחומם היטב. כפית על 1 כוס דייסה לתוך כל אחד 6 קערות. למעלה כל מנה עם 2 כפות כוסברה, 2 כפות בצל ירוק, ו 2 חצאי ביצה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב דגיםרוטב דגים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
דגנים חמיםדגנים חמים
עוף שלםעוף שלם
אורזאורז
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצם, עור-על חצאי חזה עוף (כ 2 גדול)עצם, עור-על חצאי חזה עוף (כ 2 גדול)1קטןגזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים כוסברה (מ 1 חבורה)גבעולים כוסברה (מ 1 חבורה)2(חוֹרֶף)קרם שריקרם שרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים2(חוֹרֶף)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2שיני שום, כתוששיני שום, כתוש6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(1/4-inch-עבה) פרוס ג'ינג'ר(1/4-inch-עבה) פרוס ג'ינג'ר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס6largesביצים קשות, חצויותביצים קשות, חצויות3רצועות(1 1/2 אינץ') סיד רינד(1 1/2 אינץ') סיד רינד9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן0(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן כתושיםחוטי זעפרן כתושים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1( חצילים)בצל לבן, פרוס אנכיתבצל לבן, פרוס אנכית1קטןבצל לבן, קצוץ גסבצל לבן, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך