קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות14
ציון בריאות22
מגזין

Chris ' Chili

Chris ' Chili
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ' ילי כריס. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 310 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא יספק כ 14 מנות. . גשו לסופר וקנו רוטב עגבניות, אבקת קקאו, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes Float קולה דובדבן כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו Chris ' Tex-Mex Mac And Cheese, סלסה מדהימה של כריס, ו Chris ' Bay Area Burger (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן מרק מחבילה של מרק בצל לערבב על פי הוראות החבילה, ולהגדיר 1 1/2 כוסות בצד.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
מרקמרק
2
מניחים שומן בייקון לסיר מרק נירוסטה גדול מעל חום בינוני גבוה, ומבשלים ומערבבים את הקוביות ובשר סטייק סינטה בשומן בייקון עד משחימים היטב, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סינטהסטייק סינטה
טיפות בייקוןטיפות בייקון
בשרבשר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
יוצקים את מרק בצל שמורות, מביאים לרתיחה, ואז להפחית לרתיחה ומבשלים במשך 7 דקות, ערבוב כדי לפזר כל חתיכות טעם משחימים מן הסיר.
מרכיבים שתצטרך
מרק בצלמרק בצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מערבבים במלח, אבקת צ ' ילי, כמון, פלפל שחור, שעועית, רסק עגבניות ורוטב עגבניות. מביאים את התערובת לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות כדי למנוע שריפת הקרקעית, ואז לכסות, להפחית את החום נמוך, ומבשלים 1 שעה, ערבוב מדי פעם. מערבבים את אבקת הקקאו, קולה ורוטב חם, ומבשלים במשך 20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת קקאואבקת קקאו
שעועיתשעועית
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
רוטב חריףרוטב חריף
כמוןכמון
קולהקולה
מלחמלח
5
מגישים חם.

ציוד

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן חזיר (ראה הערות)שומן חזיר (ראה הערות)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק עגול ללא עצמות בשר, לחתוך לקוביות 1/3 אינץסטייק עגול ללא עצמות בשר, לחתוך לקוביות 1/3 אינץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה בקר, חתוך לקוביות 1/3 אינץסטייק סינטה בקר, חתוך לקוביות 1/3 אינץ1קילוגרםשעועית, לא מצוחצחת. שעועית, לא מצוחצחת.227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקולה משקה קל (כגון קולה®)קולה משקה קל (כגון קולה®)2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בצל, המוכן מחבילת מרק בצל יבשמרק בצל, המוכן מחבילת מרק בצל יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל ספורט צהוב (כגון®Petes של טקסס)רוטב פלפל ספורט צהוב (כגון®Petes של טקסס)11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק