קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

Escovitch דגים של Throwdown

Escovitch דגים של Throwdown
Escovitch דגים Throwdown עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 51 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 729 קלוריות. גשו לסופר וקנו חומץ יין, מלח כשר, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו -40 דקות. מתכונים דומים: Escovitch ג'מייקני-דגים מוגשים W / מרינדה וירקות מתובלים, Snapper Escovitch-פלפלים כבושים Wich ו-Aioli מצנפת סקוטש, ו עוגת דלעת לזרוק.

הוראות

1
מביאים סיר קטן של מים מלוחים לרתיחה, מוסיפים את הבצל, מבשלים 1 דקה ולנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מעבירים לקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את החומץ, הסוכר, המלח והפלפל בסיר קטן ומביאים לרתיחה. לבשל עד הסוכר הוא מומס, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץחומץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
הסר מהחום, תן להתקרר מעט ואז לשפוך את התערובת על הבצל. מכסים ומקררים לפחות 4 שעות. מערבבים ב קורנית לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
טימיןטימין
5
שים את מיץ התפוזים בסיר שאינו מגיב בינוני ולהביא לרתיחה. באמצעות סכין קילוף, לעשות חריץ קטן במרכז habanero ולהוסיף מיץ תפוזים יחד עם פירות יער allspice. מבשלים עד מעובה מופחת בערך 1 כוס. מסננים לתוך קערה ולתת מגניב מעט.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי Allspiceגרגרי Allspice
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סכיןסכין
קערהקערה
6
מוסיפים את ההתלהבות והחומץ ומתבלים במלח, פלפל ודבש, לפי הטעם, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
פלפלפלפל
דבשדבש
מלחמלח
7
מערבבים את השמן והבזיליקום בבלנדר ומערבבים במשך 2 דקות. מסננים לתוך קערה ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
באזיל!באזיל!
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
8
לטאטא יחד את הקמח, מלח, פלפל ומספיק מים כדי להפוך את הבלילה עם עקביות של בלילת קרפ.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
בואו נשב 5 דקות.
10
מחממים 2 אינץ ' של שמן במחבת בינונית גבוהה צדדית על חום גבוה עד שהוא מתחיל להבהב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
שים את הקמח בקערה רדודה גדולה ומתבלים במלח ופלפל. מתבלים את הדגים במלח ופלפל ומחפרים קלות בקמח, מקישים על עודף. טובלים את הדג בבלילה ונותנים לעודף לטפטף. מטגנים עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דגיםדגים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
13
להעביר מגש, לטפטף עם רוטב חומץ ושמן בזיליקום העליון עם כמה בצל אדום כבוש.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
שמן בזיליקוםשמן בזיליקום
חומץחומץ
רוטברוטב
14
מקשטים עם עלי בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום קצוץ טריעלי בזיליקום קצוץ טרי0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים או שמן קנולהשמן בוטנים או שמן קנולה1השארבזיליקום טרי, לקישוטבזיליקום טרי, לקישוט2(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים4ריבס, קצוץ טרי או קפואדבש, לפי הטעם, אופציונלידבש, לפי הטעם, אופציונלי11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי2(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד1גדולבצל אדום, פרוס דק וטבעות מופרדותבצל אדום, פרוס דק וטבעות מופרדות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1habanero או Scotch Bonnethabanero או Scotch Bonnet907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עור snapper ורוד-על פילה, לחתוך לרצועות 2 אינץעור snapper ורוד-על פילה, לחתוך לרצועות 2 אינץ2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4ריבס, קצוץ טרי או קפואחומץ יין לבןחומץ יין לבן6כל גרגרי allspiceכל גרגרי allspice

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.