קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

Jambalaya

Jambalaya
המתכון Jambalayan מוכן תוך כ 50 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 307 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם שרימפס, נקניק, רוטב עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיחשב במחיר סביר, עולה על $1.75 למנה. נסו ג'מבליה בסיר אחד, ויג ג'מבליה, ו Jambalaya (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי, מערבבים, מים, עגבניות, רוטב עגבניות ונקניק מעושן. מביאים תערובת לרתיחה מעל ראש בינוני גבוה. כיסוי, להפחית את החום ולתת להתבשל במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הוסף שרימפס ומבשל במשך 5 עד 7 דקות נוספות, או עד שרימפס הם ורודים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מגישים באופן מיידי.
4
בקערה קטנה, לשלב אורז, בצל, פטרוזיליה, בויון בקר, טימין, אבקת שום, פלפל שחור, פלפל קאיין, מלח, עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מרק בשרמרק בשר
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
טימיןטימין
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים לתוך שקית צלופן. אחסן במיכל אטום לאוויר.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3(חוֹרֶף)בצל מיובשבצל מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס טרי, קלופים ומוגדריםשרימפס טרי, קלופים ומוגדרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן מבושל לחלוטין, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץנקניק מעושן מבושל לחלוטין, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פאקו & לולה חגיגה אלברינו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
מהדורה מוגבלת גאווה קשת בקבוק! ביטוי ארומטי אינטנסיבי למדי עם עשבי תיבול ורמזים בלסמי יחד עם פירות לבנים, פירות הדר ופירות אבן. טרי עם מבנה טוב ואת אותן דמויות פירות שנמצאו על האף. גימור בלסמי מעט.