קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

Lambrusco-תאנים עלומות עם גלידת וניל שעועית

Lambrusco-תאנים עלומות עם גלידת וניל שעועית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל תאנים Lambrusco-עלומה עם גלידת וניל שעועית. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 344 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו מקלות קינמון, תאנים, גלידת ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות נסו אפרסקים בגריל, דובדבנים עלומים וגלידת וניל שעועית, גלידת וניל צ'אי, ו קרם שוקולד מלא קאפקייקס וניל עם ציפוי וניל שעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את ההתלהבות, יין, סוכר, קינמון, וכוכב אניס במחבת רוטב קטנה. מביאים את התערובת לרתיחה ולאחר מכן לכבות את החום ולתת את החומרים תלולים במשך כמה שעות, או עד לילה.חותכים את התאנים וחותכים אותם לחצי לאורכו. הנח אותם קרוב לשכבה אחת, לחתוך את הצד למטה בתחתית מחבת סאוט גדולה. מסננים את תערובת Lambrusco על התאנים. אל תדאג אם זה לא מכסה אותם לחלוטין. זרוק את המוצקים. מביאים את התערובת לרתיחה ומבשלים, ללא הפרעה עד התאנים מתרככים במקצת, על 4 דקות. באמצעות כפית בזהירות להפוך כל תאנה מעל, צולה אותו עם הנוזל; לבשל 2 או 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
כוכב אניסכוכב אניס
ייןיין
קינמוןקינמון
רוטברוטב
סוכרסוכר
תאניםתאנים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מעבירים את התאנים לשישה קערות הגשה נמוכות. מסננים את הזרעים מן הנוזל שנותר ולאחר מכן להחזיר אותו למחבת ומבשלים עד שהוא מצטמצם cocnsistency syrupy. בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
תאניםתאנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
3
מניחים כף גלידה לכל קערה ומוסיפים את הרוטב המעובה בזמן שהוא עדיין חם. הגלידה תימס ותכין לקינוח חושני של הקיץ.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה