קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

Minestra עם בשר בקר ופולפלת חזיר

Minestra עם בשר בקר ופולפלת חזיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל Minestra עם בשר בקר חזיר פולפט. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1154 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו שום, שומר טחון, חזיר טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו Minestra Maritata, מיני קציצה Minestra, ו Minestra (כרוב ושעועית) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת, בסיר גדול או בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
3
מוסיף את הפנצ ' טה ומעבד כמה דקות, ולאחר מכן להוסיף את הבצל ופרוס שום ותפוח אדמה - אם אתה מעדיף פסטה, להוסיף מאוחר יותר כאשר אתה לחמם את המרק. מתבלים בצל, שום ותפוחי אדמה עם מלח ופלפל ומוסיפים עלה דפנה. מבשלים כדי לרכך, ולאחר מכן להוסיף את escarole לסיר ומתבלים עם מלח, פלפל, ואגוז מוסקט, לכסות לנבול. מערבבים את שעועית קנליני ומניה בתוספת 2 כוסות מים. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
שעועית קנלינישעועית קנליני
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
אסקרולאסקרול
פנצ ' טהפנצ ' טה
תפוח אדמהתפוח אדמה
שוםשום
מוסקטמוסקט
בצלבצל
פלפלפלפל
פסטהפסטה
מלאימלאי
מיםמים
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
בינתיים, לטבול לחם עם חלב כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
חלבחלב
5
מניחים בשר טחון בקערה. מתבלים את הבשר במלח ופלפל, שומר, פפריקה, פלפל אדום מרוסק, גבינה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שומרשומר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים את החלמון לקערה, סוחטים את החלב מהלחם ומתפוררים כדי להוסיף לבשר.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
בשרבשר
חלבחלב
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
טפטוף עם שמן זית כתית אקסטרה ולגלגל בשר לתוך כדורי אגוז בגודל, ולאחר מכן להוסיף מרק ולגנוב עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
אגוזי מלךאגוזי מלך
בשרבשר
גלולגלול
מרקמרק
1
מניחים בסיר מכוסה ומביאים לרתיחה, מוסיפים את הפסטה לבשל לאל דנטה אם אתה מעדיף את הפסטה על תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מגישים מרק בקערות רדודות עם גבינה מגורדת על גבי טפטוף נוסף של שמן זית כתית אקסטרה. לקרום קצת לחם בתנור חם בעוד מרק reheats עבור mopping.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
גבינה קרועהגבינה קרועה
לחםלחם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3פרוסותלחם לבן או לחם כפרי, קרום גזוזלחם לבן או לחם כפרי, קרום גזוז425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אונקיות שעועית קנליניאונקיות שעועית קנליני1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1נעלייםלחם ג'בטה*, להגשהלחם ג'בטה*, להגשה1זנים של פטריותזנים של פטריות2עץאסקרול, קצוץאסקרול, קצוץ1קומץפטרוזיליה טרי שטוח עלה, קצוץ דקפטרוזיליה טרי שטוח עלה, קצוץ דק1השארמפרץ רענןמפרץ רענן4ציפורןשום, 3 פרוס דק, 1 קלופיםשום, 3 פרוס דק, 1 קלופים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 קילו קישואים,זרעי שומר או אבקה או שומר קרקעזרעי שומר או אבקה או שומר קרקע227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואחלבחלב4ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוףשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוף21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה או ספק (כמה פרוסות בעובי 1/8 אינץ')פנצ'טה או ספק (כמה פרוסות בעובי 1/8 אינץ')1קומץקומץ נדיב Parmigiano מגורר-רג'יאנו ועוד לציפויקומץ נדיב Parmigiano מגורר-רג'יאנו ועוד לציפוי11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתוש, אופציונליפתיתי פלפל אדום כתוש, אופציונלי11 קילו קישואים,פפריקה או פפריקה מעושנתפפריקה או פפריקה מעושנת1תפוחי אדמה עמילניים, קלופים וחתוכים לקוביות או 3/4 כוס דיטליני או פנטתפוחי אדמה עמילניים, קלופים וחתוכים לקוביות או 3/4 כוס דיטליני או פנט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן