קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

Nachos Bell Rarebit

Nachos Bell Rarebit
המתכון נאצ'וס בל Rarebit יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-50 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 845 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמנת, קמח, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. נסו נאצ'וס פלפל, צ'יפוטלה פלפל נאצ' וס, ו נאצ'וס עוף פלפל מיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיף את השמן, ולאחר מכן אבקת thechiliוקומין. מערבבים כמה שניות, ולאחר מכן מוסיפים את השעועית השחורה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית שחורהשעועית שחורה
שמן בישולשמן בישול
4
לטגן עד מחומם דרך, 3 עד 4 דקות.
5
ערמה את הצ ' יפס גבוה על 2 צלחות מיקרוגל בטוח.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
6
מוסיפים את הגבינה המקסיקנית ומניחים במיקרוגל במשך 15 שניות כדי להמיס את הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
7
מפזרים את השעועית החמה על הצ ' יפס והגבינה. ואז מצקת רוטב אברביט חם מעל.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
צ ' יפסצ ' יפס
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
8
מפזרים קצת בצל ירוק, עגבניות, כוסברה, jalapenos וכמה בובות של שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
9
לשרת את האורחים שלך תוך ביצוע צליל "אוינק".
10
ממיסים את החמאה בסיר בינוני על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
11
מוסיפים את הקמח ומקציפים עד בלונדיני, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
12
הוסף themilk andbeer ו whisk. מבשלים עד עבה, כ -10 דקות. ואז מוסיפים את Sriracha וגבינת ג ' ק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
SrirachaSriracha
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
13
הסר מהחום ומערבבים עד הגבינה נמסה. להתאים תיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
גבינהגבינה

מרכיבים

3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה11 קילו קישואים,תערובת אבקת צ'יליתערובת אבקת צ'ילי3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 בקבוק בירה (אודות1/2 בקבוק בירה (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ק מונטריי גרוסג'ק מונטריי גרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלפיניו כבושים פרוסיםחלפיניו כבושים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת גבינה מקסיקנית גרוסהתערובת גבינה מקסיקנית גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק11 קילו קישואים,SrirachaSriracha1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות, זרע חתוך (אודותעגבניות, זרע חתוך (אודות255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס טורטייה באיכות טובה, כגון צ' יפס חמורצ'יפס טורטייה באיכות טובה, כגון צ' יפס חמור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.