קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות1
ציון בריאות33
מגזין

Pantespani-עוגת ספוג יוונית עם כתום

Pantespani-עוגת ספוג יוונית עם כתום
Pantespani-עוגת ספוג יוונית עם כתום יכול להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 65 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 2226 קלוריות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לכם מיץ תפוזים, מים, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית ציון 69% המנה הזו מוצקה. נסו Pantespani-עוגת ספוג יוונית עם כתום, עוגת ספוג כתום עם קרם בווארי כתום, ו עוגת ספוג כתום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Greek works really well with Agiorgitiko, Assyrtiko, and Moschofilero. If you feel like going Greek with your Greek food, assyrtiko and moschofilero are both lovely white wines to pair with chicken, seafood, etc. Agiorgitiko is a full bodied red suitable for roasted meats and lamb. You could try Skouras Saint George Agiorgitiko. Reviewers quite like it with a 4.1 out of 5 star rating and a price of about 18 dollars per bottle.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.