קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות18
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Pav bhaji (ירקות מתובלים עם לחמניות רכות)

Pav bhaji (ירקות מתובלים עם לחמניות רכות)
המתכון Pav bhaji (ירקות פירה מתובלים עם לחמניות רכות) יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 1 שעה ו 15 דקות. זה מנות ראשונות יש 211 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. מתאים ל-10 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חמאה, ג'ינג'ר-שום להדביק, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: Farali sukhi bhaji / Batata bhaji עבור מהיר, vrat, poori bhaji או batata bhaji-maharashtrian poori bhaji, ו vangi bhaji או vangyachi bhaji, maharashtrian vangi bhaji.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת1גזר, קלופים וחתוכים לקוביותגזר, קלופים וחתוכים לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרובית קצוצהכרובית קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי אדום הודיאבקת צ'ילי אדום הודי11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2larges2. מחממים את השמן במחבת nonstick גדולה. מוסיפים את זרעי הכמון ומטגנים עד שהם מתרוצצים, על 1 דקה. להוסיף 2 1/2 כוסות בצל קצוץ ומטגנים עד שקוף2. מחממים את השמן במחבת nonstick גדולה. מוסיפים את זרעי הכמון ומטגנים עד שהם מתרוצצים, על 1 דקה. להוסיף 2 1/2 כוסות בצל קצוץ ומטגנים עד שקוף10smallsלחמניות ארוחת ערב רכותלחמניות ארוחת ערב רכות11 קילו קישואים,ג'ינג'ר-שום להדביקג'ינג'ר-שום להדביק1פלפל ירוק, זרע וקוביותפלפל ירוק, זרע וקוביות209כל מנה: קלוריות; 5 גרם חלבון; 30 גרם פחמימות; 4 גרם סיבים; 9 גרם שומן; 3 גרם שומן רווי; 0 כולסטרול; 160 מ כל מנה: קלוריות; 5 גרם חלבון; 30 גרם פחמימות; 4 גרם סיבים; 9 גרם שומן; 3 גרם שומן רווי; 0 כולסטרול; 160 מ " ג. נתרן11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4מוסיפים את החמאה ומיץ לימון. מערבבים לשלבמוסיפים את החמאה ומיץ לימון. מערבבים לשלב10ריבס, קצוץ טרי או קפוא10lemon טריזים10lemon טריזים2(חוֹרֶף)שמןשמן7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ, מחולקבצל קצוץ, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים11 קילו קישואים,pav bhaji masalapav bhaji masala6כדי לשרת, מקשטים את הירקות פירה עם עלי כוסברה. מגישים עם לחמניות קלויות, בצל קצוץ, צ'ילי סראנו שלם ופלחי לימוןכדי לשרת, מקשטים את הירקות פירה עם עלי כוסברה. מגישים עם לחמניות קלויות, בצל קצוץ, צ'ילי סראנו שלם ופלחי לימון2תפוחי אדמה russet, קלופים חתוכים לקוביותתפוחי אדמה russet, קלופים חתוכים לקוביות10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח20סראנו צ'יילס.סראנו צ'יילס.2עגבניות, קצוץ דקעגבניות, קצוץ דק1זמן כולל: שעה, 15 דקותזמן כולל: שעה, 15 דקות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.