קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות25
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

Portobello בגריל וטאקו Poblano עם פיקו דה גאלו

Portobello בגריל וטאקו Poblano עם פיקו דה גאלו
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם בצל, שיני שום, טורטיות תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו טאקו Portobello עם פיקו דה גאלו, טאקו ירך עוף בגריל עם פיקו דה גאלו, ו טאקו דגים בגריל פסטו עם אבוקדו פיקו דה גאלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
2
מערבבים את 6 החומרים הראשונים 1/8 מלח כפית בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר זימים מן החלק התחתון של פטריות באמצעות כף; להשליך זימים.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים פטריות, בצל, ו poblano על מתלה גריל מצופה ספריי בישול, ופטריות גריל ו poblano במשך 5 דקות בכל צד או עד מכרז. בצל גריל 6 דקות בכל צד או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום. זרע poblano ולהסיר גזע, לחתוך פטריות poblano לרצועות דקות. קוצצים בצל, ומשלבים ירקות בקערה.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים שמן זית במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
7
להוסיף שום; לטגן במשך 1 דקה או עד השחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים תערובת פטריות, הנותרים 3/8 כפית מלח, כמון; לבשל 2 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
9
טורטיות חום על פי הוראות החבילה. מחלקים תערובת פטריות, פיקו דה גאלו, ואבוקדו באופן שווה בין טורטיות. למעלה כל אחד עם 2 כפות גבינה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.