קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

Red Snapper Veracruz-Style

Red Snapper Veracruz-Style
אדום Snapper Veracruz בסגנון הוא ללא גלוטן, וכל 30 ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 214 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. אם יש לך זיתים, טימין, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. מתכונים דומים: סגנון Snapper Veracruz אדום, סנאפר אדום, סגנון Veracruz, ו Snapper אדום בסגנון Veracruz.

הוראות

1
שים את הפילה בתבנית אפייה. לסחוט את המיץ מ 1 של לימונים על שני הצדדים שלהם, ואת העונה אותם בנדיבות עם מלח. הפעל אותם פעם או פעמיים בתיבול. להשרות בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות, או לכסות ולקרר עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מיץמיץ
לייםליים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה. מניחים קערה של מי קרח ליד התנור. הליבה העגבניות לחתוך X בצד השני. להחליק את העגבניות לתוך המים הרותחים ולהשאיר אותם רק עד העור מתחיל לקלף מן X. הזמן תלוי בעגבניות: עגבניות בשלות מאוד יצטרכו 10 שניות או כך; עגבניות בשלות פחות ייקח יותר זמן. עם כפית מחוררת, להעביר את העגבניות לקערת מי קרח.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבת רוטבמחבת רוטב
כירייםכיריים
קערהקערה
3
תן להם לעמוד עד מגניב מספיק כדי להתמודד, ואז להחליק את העורות.
4
מסננים וחותכים לפרוסות אינץ'.
5
מחממים התנור ל 218°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
לפזר חצי הבצל על החלק התחתון של צלחת אפייה 13 על ידי 9 אינץ ' או צלחת אחרת שבה פילה יתאים בנוחות עם חפיפה קטנה. מסדרים קצת פחות ממחצית פרוסות העגבניות על הבצל. (אם אתם מתכננים להציג את המנה המוגמרת ליד השולחן, להשתמש בפרוסות קצה קטנות יותר של עגבניות כאן ולשמור את פרוסות מרכז יפה יותר עבור החלק העליון. למעלה עם עלי המפרץ, ואז לפזר חצי כוסברה, עלי טימין, וחתיכת jalapeo על זה. מתבלים לפחות 1 כפית מלח. הכנס את שיני השום לתוך הירקות סביב הקצוות של המנה. לסחוט את המיץ מ סיד הנותרים על הירקות העליון עם פילה מתובל, מרווחים אותם באופן שווה אבל חופפים קצת במידת הצורך. מפזרים את הזיתים ואת הצלפים על פילה, ולאחר מכן לעשות שכבה נוספת של הבצלים הנותרים ועגבניות כדי לכסות את הדגים. לפזר את הכוסברה הנותרת, עלי קורנית, וחליפיאו קצוץ על זה. מתבלים שוב במלח, ואז מטפטפים את שמן הזית ומיץ jalapeo כבוש על הכל. מכסים בחוזקה בנייר אלומיניום. התבשיל יכול להיות מוכן מראש ומקורר עד 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
טימין טריטימין טרי
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
שמן זיתשמן זית
כוסברהכוסברה
עגבנייהעגבנייה
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
בצלבצל
מיץמיץ
דגיםדגים
לייםליים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
הסר מהמקרר 30 דקות לפני האפייה.
8
אופים את התבשיל במשך 20 דקות. לחשוף ולאפות עד המיצים שניתנו על ידי הירקות מבעבעים ואת הפילה מבושלים דרך, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
כדי לשרת, לגרד את הירקות המכסים את הדגים לצדדים של המנה. בעדינות להרים את הפילה ולהעביר אותם צלחות הגשה. סביר להניח שהם יתפרקו קצת; זה בסדר. בחר את שיני השום, עלי דפנה, ורידי קורנית וזורקים. מחית את שאר החומרים גס לתוך המיצים עם מזלג לעשות רוטב עבה. בדוק תיבול, ולהוסיף מלח במידת הצורך. כפית את הרוטב על פילה ולפזר כמה jalapeos כבוש קצוץ על כל אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
טימין טריטימין טרי
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
תיבולתיבול
רוטברוטב
דגיםדגים
מלחמלח
10
מאמר var
11
Type_27_data = {};
12
מאמר
13
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;