קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

Ropa Vieja Joses (קובני סלופי ג'ו), עגבניות פרוסות, צ' יפס Plantain ורוטב Mojo

Ropa Vieja Joses (קובני סלופי ג'ו), עגבניות פרוסות, צ' יפס Plantain ורוטב Mojo
צריך מנה עיקרית ללא חלב? Ropa Vieja Joses (קובני סלופי ג'ו), עגבניות פרוסות, צ' יפס Plantain ורוטב Mojo יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 808 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. גשו לסופר וקנו בצל, תערובת תבלין מלאה של גריל דקל, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: קיובן רופה וייחה... כל כך טוב!, תבשיל קובני, ו רופה וייחה-תבשיל בשר קובני.

הוראות

1
הפוך את רוטב mojo: לשים את השום והבצל במעבד מזון עם כמון, גרידת לימון ומיץ. הפעל את המעבד וזרם בכ-1 כוס שמן זית כתית נוספת ו-1/4 כוס מים. כבה את המעבד ושמור.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מחממים מחבת בינונית לא דביקה מעל חום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את הבשר והחום.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4
מוסיפים חצי מוג ' ו ומתפוררים את הבשר כפי שהוא מבשל, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
5
מוסיפים זיתים ופימינטוס, פפריקה, ווסטרשייר, רוטב פלפל חריף, רוטב עגבניות ותבלינים גריל. הביאו לרתיחה והפחיתו את החום לנמוך. מבשלים על אש נמוכה 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
6 ג'ינג'רס מפוררים דק6 ג'ינג'רס מפוררים דק
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
6
פצל לחמניות קובניות וערום את תחתית עם כפות גדולות של תערובת רופה וייחה חוזה מרושלת. לכסות בשר עם חמוצים שמיר פרוס צמרות לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות מלפפון חמוץ שמירפרוסות מלפפון חמוץ שמיר
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
7
מגישים את שבבי plantain ועגבניות פרוסות לאורך הצד כדי לסיים את הצלחות שלך לטפטף כפיות זעירות של רוטב mojo גלם על הצ ' יפס בעת חלוקת הצלחות. מתבלים את פרוסות העגבניות עם קמצוץ מלח גם כן.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
(צינור גדול)(צינור גדול)

מרכיבים

2עגבניות ביפסטיק, פרוסותעגבניות ביפסטיק, פרוסות4לחמניות פריך, פיצול( אם זמין לך, לחפש לחמניות קובניות או לחמניות פורטוגזיות, הם מתוקים מעט, אבל טוב ole קיזר לעבוד בסדר, מדי)לחמניות פריך, פיצול( אם זמין לך, לחפש לחמניות קובניות או לחמניות פורטוגזיות, הם מתוקים מעט, אבל טוב ole קיזר לעבוד בסדר, מדי)2largesמלפפון חמוץ שמיר, פרוס דק לאורכומלפפון חמוץ שמיר, פרוס דק לאורכו10ציפורןשום, סדוק מן העורשום, סדוק מן העור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים עם פימינטו, קצוץ דקזיתים ירוקים עם פימינטו, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואתערובת תיבול של פאלם גריל מלא (מומלץ: Mccormick Montreal Stak Seasoningתערובת תיבול של פאלם גריל מלא (מומלץ: Mccormick Montreal Stak Seasoning2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחון, גלגל עין זה בכף ידךכמון טחון, גלגל עין זה בכף ידך907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין את הסכוםשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין את הסכום1( חצילים)בצל, קלופים וקצוצים גסבצל, קלופים וקצוצים גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה, שימי עין בכף ידך.פפריקה, שימי עין בכף ידך.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל חריף (מומלץ: טבסקו) גלגל העין זהרוטב פלפל חריף (מומלץ: טבסקו) גלגל העין זה1שק צ'יפס plantain, על מזונות בינלאומיים מעבר של שוק עם מאכלים לטינייםשק צ'יפס plantain, על מזונות בינלאומיים מעבר של שוק עם מאכלים לטיניים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, גלגל העין.מים, גלגל העין.2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.