קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

Tomatillo-סלסת בצל אדום

Tomatillo-סלסת בצל אדום
Tomatillo-סלסה בצל אדומה עשויה להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 41 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. אם יש לכם מיץ לימון, קליפת לימון, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 6 דקות. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סלמון צלוי עם Tomatillo-סלסה בצל אדום, 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, ו בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שילובים טעמים
3
זה סלסה בהשראה לטינית, אשר עשוי בעיקר בצל אדום קצוץ, tomatillos קצוץ, מיץ לימון, ושמן זית כתית, לוקח מעט זמן ומאמץ להכין. זה טעים ורב תכליתי מספיק כדי לשרת מעל עוף בגריל וסטייק או עם טאקו ו fajitas. עבור וריאציה טרופית, לנסות להחליף אננס קצוץ עבור tomatillo.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
עוף בגרילעוף בגריל
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
TomatillosTomatillos
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.