קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

Wafflewich תות עם ג'לאטו ברי טרי

Wafflewich תות עם ג'לאטו ברי טרי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Wafflewich תות עם ג'לאטו ברי טרי. והוא מספק כ 6 מנות . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 649 קלוריות. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, ביצים, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-50 דקות. זה מושלם עבור יום האם. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: גלידת תות טרי, גלידת תות טרי {כלומר גלידה איטלקית}, ו Wafflewich (דל שומן).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לג 'לאטו: לגרוף את הג' לאטו הרך על משטח נקי או לתבנית אפייה. מקפלים את אוכמניות, פטל ונענע לתוך הג ' לאטו, באמצעות שתי מריות גומי. סקופ לתוך מיכל אטום להקפיא במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
ג ' לאטוג ' לאטו
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
1
מוסיפים את התותים, חומץ, סוכר, מלח ופלפל לקערה בינונית, וזורקים לשלב. לכסות ולהשאיר לפחות 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מסננים את עודף הנוזל.
3
עבור הוופלים: בקערת ערבוב, לטאטא יחד את החיטה המלאה וקמחים כל מטרה, סוכרים מגורענים וחומים, אבקת האפייה והמלח. בקערה נפרדת, להקציף יחד חמאה מומסת, חלב וביצים. לאט לאט לשפוך את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים, ערבוב עד רק בשילוב. מקפלים במחצית התותים קצף. לכסות ולנוח במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
חיטהחיטה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מחממים מגהץ ופל ומרססים את פני השטח שלו עם ספריי nonstick.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
5
יוצקים 1/2 כוס נדיבה של הבלילה ופל לתוך הברזל, קרוב ומבשלים עד חום זהוב, 5 עד 6 דקות.
6
הסר את הוופל וחזור עם הבלילה שנותרה, למרוח מחדש תרסיס nonstick בין הוופלים.
7
מניחים ופל מבושל בצורה מושלמת על צלחת וחותכים אותו לשניים באלכסון כדי ליצור שני משולשים. משולש עליון אחד עם כף גלידה. כריך עם משולש הוופל השני.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לאטוג ' לאטו
8
מקשטים עם כפית של תותים מוגזים, ואחריו קומץ של אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומסתחמאה מומסת2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(חוֹרֶף)נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ2(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1צביטהצבטו פלפל טחון טריצבטו פלפל טחון טרי1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת חלב Malted, אופציונליאבקת חלב Malted, אופציונלי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, טמפרטורת החדרחלב, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת סוכר, לקישוטאבקת סוכר, לקישוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים לרבעיםתותים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'לאטו וניל, מרוכךג'לאטו וניל, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה