קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אגרולים ביצה אבוקדו עוף

אגרולים ביצה אבוקדו עוף
המתכון עוף אבוקדו אגרול יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בסביבה 1 שעה ו -30 דקות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 224 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך כרוב, רוטב סויה, חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: כריכי תה סלט ביצים אבוקדו, לעטוף ארוחת בוקר קליפורניה (אבוקדו, ביצה, בייקון & יותר!), ו לחמניות עוף, גזר ואבוקדו.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במחבת סאוט מעל חום גבוה, מוסיפים שמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
3
מטגנים בצלים אדומים ופלפלים עד שקופים.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים ג ' ינג ' ר, שום, נבטי במבוק, סלרי, עוף ומבשלים במשך 5 דקות על אש בינונית. מחבת Deglaze עם רוטב סויה. תערובת מגניבה.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה גדולה לשלב כרוב, תערובת גזר ועוף.
מרכיבים שתצטרך
6
בסיר בינוני, שמן סובין אורז חום ל 350 מעלות F. שמן צריך להיות עמוק מספיק כדי לשמור על אגרול לגעת בתחתית המחבת.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף עוד שמן, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
8
כדי לגלגל אגרול, פריסת עור אגרול עם פינה פונה אליך, במקום כ 1/12th של תערובת על רול ומניח 2 חתיכות של אבוקדו על גבי תערובת. מקפלים פינה על תערובת, ולאחר מכן לקפל פינות בחוץ על התערובת, מה שהופך את גליל, 4 עד 5 אינץ ' רחב.
מרכיבים שתצטרך
9
להתגלגל בחוזקה, להיזהר לא לקרוע עטיפה, ולאטום את הקצה הסופי עם ביצה לשטוף.
מרכיבים שתצטרך
10
לדלות את אגרול לשטוף ביצים, לאפשר עודף כדי לנקז את הטבילה אגרול בשמן. מטגנים עד חום זהוב, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
ניקוז על מגש גיליון מרופד עם מדף קירור.

מרכיבים

2אבוקדו, פרוס ל -24 חתיכותאבוקדו, פרוס ל -24 חתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיורה במבוק פרוסיורה במבוק פרוס2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן סובין אורז או שמן קנולהשמן סובין אורז או שמן קנולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף קצוץחזה עוף קצוץ1ביצה מעורבבת עם 1 כף חלבביצה מעורבבת עם 1 כף חלב12עטיפות אגרולעטיפות אגרול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)זנגביל טחוןזנגביל טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק juliennedכרוב ירוק julienned596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים טחון דקפלפלים אדומים טחון דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום טחון דקבצל אדום טחון דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות12ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב צ'ילי מתוק, לטבילהרוטב צ'ילי מתוק, לטבילה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.