קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

אוי-מאי! זה טאקו דגים טוב.

אוי-מאי! זה טאקו דגים טוב.
זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו קרם פרש, פלפל חלפיניו, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו הו מאהי שלי, זה טאקו דגים טוב, רוטב טאקו דגים טוב ברשעות, ו Macadamia אגוז קרום עבור דגים-Mahi Mahi, סלמון, Swordfish, אורנג'Roughy (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים כף שמן במחבת מעל חום בינוני ומוסיפים את חלפיניו, בצל אדום קצוץ דק, ושום. מבשלים 3 עד 4 דקות, ואז מוסיפים את השעועית והכמון ומחית יחד. מתבלים את השעועית במלח ופלפל ומקפלים בצ ' אטני. להפחית את החום נמוך כדי לשמור על חום, ערבוב עכשיו ולאחר מכן כדי למנוע מהם לשרוף. אם השעועית להתייבש לפני שאתה מוכן להשתמש בהם להוסיף טיפת מים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל אדוםבצל אדום
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
שוםשום
שעועיתשעועית
כמוןכמון
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
תקריב את אחד הלימונים ותניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
לייםליים
3
מערבבים את המיץ של שני לימונים, רוטב חם, דבש, 2 כפות של שמן קנולה, מלח, ופלפל עם בצל פרוס, כוסברה וכרוב מגורר. לזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
רוטב חריףרוטב חריף
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כרובכרוב
בצלבצל
פלפלפלפל
דבשדבש
מיץמיץ
לייםליים
מלחמלח
4
מחממים גריל חיצוני בינוני או מחממים את המטגן. מתבלים את הדגים עם הכף הנותרת של שמן, 2 כפיות של גרידת ליים ואת תיבול גריל. מבשלים את הדג על הגריל עם המכסה סגור או מתחת לגריל במשך 8 דקות בסך הכל, עד מבושל דרך, פונה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
גרידת לייםגרידת ליים
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
5
פריך את קונכיות טאקו ואת שלפוחית טורטיות על הגריל או בתנור. הדבק את טורטיות הקמח הריכות על קונכיות הטאקו הפריך עם כמה כפות של שעועית שחורה מחית. מלא כל קונכיית טאקו עטופה טורטייה עם חצי חתיכת דגים, flaked, העליון עם כרוב סלט כרוב ו קרם פרש.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
קרם פרשקרם פרש
שעועית שחורהשעועית שחורה
קונכיות טאקוקונכיות טאקו
כרובכרוב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
6
מגישים 2 טאקו עטוף טורטייה לאדם.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו