קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

אוכל תאילנדי צמחוני

אוכל תאילנדי צמחוני
המתכון צמחוני פאד תאילנדי יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בסביבה 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 281 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו נקטר אגבה, שמן שומשום, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles, פודלים תאילנדים, ו ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקטר אגבהנקטר אגבה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)arrowrootarrowroot1ראשברוקולי, קצוץ לתוך חניתות קטנותברוקולי, קצוץ לתוך חניתות קטנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה, קצוצה דקכוסברה, קצוצה דק3שיני שוםשיני שום3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1גדולבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים, קלויים וקצוציםבוטנים, קלויים וקצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים קלטימלח ים קלטי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות שעועית מונגnameאטריות שעועית מונגname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ umeחומץ ume596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.