קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

אופה! המבורגרים - (בורגר אלטרנטיבי מנצח)

אופה! המבורגרים - (בורגר אלטרנטיבי מנצח)
אופה! המבורגרים - (זכייה בבורגר אלטרנטיבי) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1090 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 82 גרם שומן. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם עלי תרד תינוק, גבינת פטה עיזים, לחמניות בולו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב העגבניה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו בורגר קלאב: עטור פרסים Logan County Burger Patty Melt, המבורגר הודו יווני זוכה תחרות, ו בורגרים הודו בופאלו: לשים קצת תבלין ב בורגר הלילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן אש בינונית-חמה בגריל פחם עם כיסוי, או מחממים מראש גריל גז בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
1
מערבבים את המיונז ופלפלים קלויים בקערה קטנה ומערבבים היטב. כיסוי וצינה עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה קטנה נפרדת, מועכים את הגבינה במזלג. מערבבים את הזיתים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את היין לסיר קטן וכבד חסין אש וחום על הגריל עד שהיין מתחיל להתבשל.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
4
הסר מהחום והוסף את הפטריות המיובשות, תוך ערבוב במזלג כדי להבטיח כי כל הפטריות לחות. שימו את הפטריות בצד כדי לבנות מחדש לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
5
בעדינות לסחוט את הנוזל העודף מן הפטריות מחדש וקוצצים, באמצעות סכין שף.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
שפים סכיןשפים סכין
6
מעבירים לקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מוסיפים את הכבש, שום, אורגנו, פתיתי פלפל אדום, מלח ופלפל. טופס לתוך 6 קציצות שוות בצורת לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפלפלפל
גלולגלול
כבשכבש
מלחמלח
8
כאשר הגריל מוכן, לצחצח את מתלה הגריל עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
מניחים את הקציצות על הגריל, מכסים, ומבשלים 4 דקות. עם מרית, להפוך את הקציצות מעל, ומבשלים 4 דקות נוספות, או עד שנעשה להעדפה. במהלך הדקות האחרונות של צלייה, למקם את הלחמניות, לחתוך בצד למטה, על הקצוות החיצוניים של הגריל כדי טוסט קל.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
גרילגריל
10
כדי להרכיב את ההמבורגרים, מורחים את תערובת המיונז על חצאי הגליל התחתון ותערובת הגבינה על החצאים העליונים.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
גלולגלול
11
שכבות את הלחמניות התחתונות עם הקציצות,סופרסטה, עלי תרד, פרוסות עגבניות, וחולצות רול.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
SoppressataSoppressata
גלולגלול

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים תרד תינוק ארוז באופן רופףעלים תרד תינוק ארוז באופן רופף1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני מיובשותפטריות פורצ'יני מיובשות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת גבינת פטה עיזים, מתפוררתגבינת גבינת פטה עיזים, מתפוררת3ציפורןשום, טחוןשום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה טחוןטלה טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים קצוצים בקלמטהזיתים קצוצים בקלמטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לצחצוח מתלה גריל (מומלץ: Colavita)שמן זית כתית מעולה, לצחצוח מתלה גריל (מומלץ: Colavita)1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קלויים, קצוציםפלפלים אדומים קלויים, קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיראז (מומלץ: בית סאטר)שיראז (מומלץ: בית סאטר)12פרוסות12 פרוסות דקות sopressata, מגוון סלמי איטלקי12 פרוסות דקות sopressata, מגוון סלמי איטלקי6רולס בולו בסגנון איטלקי או לחמניות כפריות אחרות, פיצולרולס בולו בסגנון איטלקי או לחמניות כפריות אחרות, פיצול6larges1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב