קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות21
מגזין

אורז ואפונה

אורז ואפונה
אורז ואפונה יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 213 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך שמן זית, חלב קוקוס, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: אורז מעורר השראה: ריזוטו אורז פרמזן סקווש עם אספרגוס & אפונה ירוקה (ללא גלוטן), אורז ואפונה, ו אורז ואפונה.

הוראות

1
בצל קצוץ בשמן חם בתנור הולנדי מעל חום בינוני-גבוה 3 עד 4 דקות או עד למכרז. מערבבים שום הבא 3 מרכיבים, ו מוקפץ 2 דקות. מערבבים בחלב קוקוס ו 4 כוסות מים, ומביאים לרתיחה. מערבבים באורז, הבא 3 מרכיבים, ו, אם תרצה, מכסה מנוע סקוטש צ ' ילה; לכסות, להפחית את החום נמוך, ומבשלים 15 עד 20 דקות או עד הנוזל נספג ואורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
סקוטש מצנפת צ ' יליסקוטש מצנפת צ ' ילי
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
הסר ולהשליך מצנפת סקוטש צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
סקוטש מצנפת צ ' יליסקוטש מצנפת צ ' ילי
3
מקשטים, אם תרצה.
4
מגישים באופן מיידי.