קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

אורז טאקו (Oamc)

אורז טאקו (Oamc)
המתכון טאקו אורז (Oamc) יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו 20 דקות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 140 גרם חלבון 142 גרם של שומן, וסך הכל 2766 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך אורז, גבינה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו טאקו ספגטי (OAMC), עקיצות בייגל טאקו (Oamc), ו עוף מטוגן אורז-OAMC (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.