קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

אורז ירקות ביריאני

אורז ירקות ביריאני
אורז ירקות Biryani עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 693 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-15 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו בצל, שמן זית, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז basmati אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז בסמטי עם קוקוס קלוי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: אורז ביריאני או ביריאני צ'ואל, איך להכין אורז ביריאני, ביריאני רייס / ביריאני צ'ואל / סגנון מסעדה, ו ירקות biryani, איך לעשות ירקות dum biryani.

הוראות

1
מחממים את השמן בגדול skillet.In מעבד מזון, גס לטחון את הבצל וג ' ינג ' ר, ולהוסיף למחבת, עם lemongrass וכורכום, ו sauté רק 1 -2 דקות, עד רק ריחני.
מרכיבים שתצטרך
אליקסיר גאליקסיר ג
כורכוםכורכום
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את האורז, המים, חלב קוקוס ומלח, ומביאים לרתיחה.להפחית עד בינוני לבשל מכוסה 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מוסיפים את כל המרכיבים למעט 2 האחרונים ומבשלים 5 דקות נוספות.ממש לפני המנות, מערבבים את האגוזים ואת הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
4
מגישים חם.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקbasmati או אורז מעניין אחר (אדום, יסמין וכו'...)basmati או אורז מעניין אחר (אדום, יסמין וכו'...)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים או אגוזי קשיו, קצוץ (להשמיט ללא אגוז)בוטנים קלויים או אגוזי קשיו, קצוץ (להשמיט ללא אגוז)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרח כרובית קטן קפואפרח כרובית קטן קפוא596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1אינץתערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת עשב לימוןאבקת עשב לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדול20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם4בצל ירוק, פרוס דק מאודבצל ירוק, פרוס דק מאוד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכוםכורכום9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Birichino Jurassic Park Vineyard Vines Old Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.