קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

אורז מטוגן עוף

אורז מטוגן עוף
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו אורז מטוגן עוף. מתכון זה מכין 4 מנות עם 311 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. גשו לסופר וקנו חלבונים, אורז, שן שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 54%. מתכונים דומים: אורז מטוגן עוף, אורז מטוגן עוף, ו אורז מטוגן עוף.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את החלבונים, הביצה ו 1/4 כפית מלח. במחבת טפלון גדולה או ווק מצופה בתרסיס בישול, מבשלים את תערובת הביצים על אש בינונית. כמו ביצים סט, להרים קצוות, ומאפשרות מבושל חלק זרימת מתחת. כשהביצים מוגדרות מוציאים וחותכים ל -1 אינץ'. חתיכות; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלבוניםחלבונים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
ווקווק
2
באותה מחבת מערבבים את הבצל והשום עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים ירקות; מכסים ומבשלים על אש בינונית-גבוהה במשך 3-4 דקות או עד שכבר לא קפואים. מערבבים את העוף, רוטב סויה ומלח הנותרים; מבשלים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
רוטב סויהרוטב סויה
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
4
מוסיפים אורז; מוקפץ במשך 4-5 דקות או עד שהוא מחומם.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
5
מוסיפים ביצים; מחממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. גבריאלסקלוף שנין בלאן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
גבריאלסקלוף שנין בלאן
גבריאלסקלוף שנין בלאן
על האף, אפרסק לבן, אגס, שקדים ואבן רטובה. החיך מונע על ידי חומציות תוססת ורעננות מינרלית עם טעם לוואי ארוך ומתמשך.