קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

אורז מתובל ועדשים עם כרובית

אורז מתובל ועדשים עם כרובית
אורז מתובל ועדשים עם כרובית יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה אחת מכילה 778 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 86 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם עדשים, בצל, יוגורט טבעיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני דיאט. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 99%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עדשים ואורז מתובלים, עדשים מתובלים עם אורז שחור ועוף, ו Cheat ' s Lils & Yestray Brown Rice Biryani (ft. Sunrice אורז ועדשים) + בגידה.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת, מוסיפים את הבצל והגזר, ומטגנים במשך 5 דקות עד לצבע קל. מערבבים את האורז והעדשים, מבשלים 1 דקות יותר, מוסיפים את משחת הקארי ומים 900ml, ואז מביאים לרתיחה. כיסוי, ואז מבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
עדשיםעדשים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מערבבים את הכרובית, ואז מבשלים 10 דקות יותר עד שהאורז והעדשים רכים.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
עדשיםעדשים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
הוסף את האפונה 2 דקות לפני זמן הבישול הוא למעלה, ערבוב דרך. למעלה עם האגוזים, ואז לשרת עם יוגורט ומנגו צ ' אטני בקערות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' אטני מנגוצ ' אטני מנגו
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)