קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

אורז ספרדי

אורז ספרדי
אורז ספרדי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 142 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אורגנו, רסק עגבניות, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. 1021 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו אורז מקסיקני מבשל איטי (אורז ספרדי), איך: אורז ספרדי, ו אורז ספרדי דל שומן (מתכונים דומים).

הוראות

1
1 ב אורז חום מחבת גדול בשמן זית, חום בינוני / גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל ושום. מבשלים תערובת אורז בצל, ערבוב לעתים קרובות, על 4 דקות, או עד בצל מתרככים. 2 במחבת רוטב נפרד להביא מלאי לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מוסיפים רוטב עגבניות, אורגנו ומלח.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מוסיפים אורז למרק. להביא לרתיחה. כיסוי. חום נמוך יותר לבשל 15-25 דקות, בהתאם לסוג האורז ואת ההוראות על חבילת האורז. כבה חום ותן לשבת במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות כרמי בקר Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
כרמי בקר Tempranillo
כרמי בקר Tempranillo
שכבות של דובדבנים, עשבי תיבול מיובשים וארז מחמיאות לפירות האדומים של החיך של דובדבנים ודומדמניות, ולאחר מכן מסיימת עם פלפל שחור רך וטבק טרי.