קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

טורטיית תפוחי אדמה ספרדית אותנטית

טורטיית תפוחי אדמה ספרדית אותנטית
טורטיית תפוחי אדמה ספרדית אותנטית יכולה להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, צמחוני לקטו אובו, וכל 30 המתכון שחיפשת. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -10 גרם חלבון , 19 גרם שומן , ובסך הכל 331 קלוריות . תמורת 71 סנט למנה , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את התוספת הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . אם יש לך מלח ופלפל, עד 4 תפוחי אדמה - 1 ס"מ, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 50% . מתכונים דומים: טורטייה ספרדית (חביתת תפוחי אדמה ספרדית) , טורטייה ספרדית (חביתה תפוחי אדמה ספרדית) וטורטיה תפוחי אדמה ספרדית .

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

טמפרניו, גרנאש ואלברינו הם הבחירות המובילות שלי לספרדית. כאשר משלבים יין עם מאכלים ספרדיים, מדוע שלא תפעל לפי הכלל 'מה שגדל ביחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלבריניו ליין לבן ועל גרנאצ'ן וטמפרניו לאדום. ה-Torres Sangre de Toro Tempranillo עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
טורס סנגרה דה טורו טמפרניו
טורס סנגרה דה טורו טמפרניו
יין מלא אופי והוא גם עוצמתי וגם אלגנטי. ניחוחות פרחוניים עדינים על רקע פרי בשל מאוד, אלון וכמהין. לטאנינים שלו מבנה פירותי ובשרני המתפתח לנגיעות קטיפתיות של עשן ותבלינים שנרכשו במהלך היישון. אידיאלי עם בשר, פאייה, ומושלם עם גבינות שמנת.