קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

אורז ספרדי בסיסי

אורז ספרדי בסיסי
אורז ספרדי בסיסי יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 261 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך פלפל, אבקת צ'ילי, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: אורז מקסיקני מבשל איטי (אורז ספרדי), אורז ספרדי, ו אורז ספרדי.

הוראות

1
ב מחבת 10 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני 1 עד 2 דקות. מבשלים בצל ואורז לא מבושל בשמן כ 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד שהאורז הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מחבת מחום. מערבבים פלפל, מים, מלח, אבקת צ ' ילי, אבקת שום ורוטב עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
חום לרתיחה מעל חום גבוה, ערבוב מדי פעם. להפחית את החום לנמוך; לכסות ולבשל כ -25 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהאורז רך ורוטב עגבניות נספג.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית בתפריט? נסה זיווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. Protos אורגני Tempranillo עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Protos אורגני Tempranillo
Protos אורגני Tempranillo
צבע דובדבן בהיר עם שפה סגולה. טרי, שבו פירות יער שחור ואדום להתמזג יחד עם הערות פיקנטי, קלוי קלוי וקקאו מן ההזדקנות החבית. תחושה חלקה ומשיי מאוד, טאנינים מאוזנים ורכים.