קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז עם קוקה קולה (ARROZ CON COCA-קולה)

אורז עם קוקה קולה (ARROZ CON COCA-קולה)
אורז עם קוקה-קולה (ARROZ CON COCA-COLA) עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 253 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 344 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, מרק עוף בטאבלט, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו אורז עם קוקה-קולאן וצימוקים (Arroz con Coca-קולה Y Pasas), קאפקייק קוקה קולה עם ציפוי קוקה קולאן, ו פולו א לה קוקה קולה (עוף מטוגן עם משקה קולה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את האורז שטוף בסיר בינוני; ואז להוסיף את החמאה, קוקה קולה, מים, מרק עוף בצל ירוק.מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. מערבבים פעם אחת, מכסים, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים 20 דקות, להסיר את המחבת מהתנור, ולתת לו לשבת במשך 5 דקות. Fluff האורז באמצעות מזלג ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
קולהקולה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות