קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות14
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אטופי סרטנים

אטופי סרטנים
המתכון הסרטנים Etouffee יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 3 שעות ו-20 דקות. מנה אחת מכילה 218 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח, עופות תיבול, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, הסרטנים Etouffee, ו הסרטנים Étouffée (מתכונים דומים).

הוראות

1
Roux: במחבת קטנה, לערבב קמח ושמן יחד כדי להפוך את הדבק; על חום בינוני, מערבבים כל הזמן עם כף עץ עד צבע של קרמל - לא נותנים לשרוף; להגדיר aside.In תנור הולנדי, להוסיף את כל החומרים למעט סרטן נהרות בצל ירוק.מביאים לרתיחה, להפחית את החום ומבשלים 2 שעות או עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
להוסיף רביכה, ערבוב מדי פעם ומבשלים במשך 30 דקות.
3
מוסיפים סרטנים ובצל ירוק ומבשלים 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
4
מגישים מעל מיטת אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות1( חצילים)פלפל, קצוץפלפל, קצוץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ893אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זנבות סרטניםזנבות סרטנים298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם2(חוֹרֶף)קמחקמח3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליהפתיתי פטרוזיליה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,Accent seasoningAccent seasoning2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

סרטנים עובדים ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.