קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

אידיוט בגריל שפשף עוף עם זיגוג הבנרו-מנטה

אידיוט בגריל שפשף עוף עם זיגוג הבנרו-מנטה
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז תן אידיוט בגריל שפשף עוף עם הבנרו-מנטה זיגוג לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 55 גרם חלבון, 64 גרם שומן, ובסך הכל של 1504 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 39% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם ירכי עוף, חומץ יין, ג'ינג'ר טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בחומץ היין האדום תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פאי דובדבנים כמו קינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 51%. נסו אידיוט שפשף ירכי עוף ברוטב חם מנגו-הבנרו תוצרת בית, מנגו בגריל-הבנרו אידיוט עוף, ו עוף אידיוט עם מנגו קלוי וצ'ילי הבנרו (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מניחים חומץ וסוכר בסיר בינוני שאינו מגיב ומבשלים על אש בינונית-גבוהה עד שהסוכר נמס לחלוטין והתערובת מצטמצמת ב -1 / 2 וסמיכה. מעבירים בזהירות את התערובת לבלנדר ומוסיפים את הבנרו והנענע ומערבבים לתערובת אחידה. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
תנו לזיגוג להתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
4
מחממים גריל למחבת גריל בינונית או חומה על אש בינונית. לשפשף 1 צד של כל עוף עם 2 כפות של לשפשף אידיוט טפטוף עם שמן קנולה. צולים, משפשפים כלפי מטה למשך 3 עד 4 דקות או עד שנוצר קרום, מברישים עם מעט מזיגוג הברנו-נענע והופכים את העוף וממשיכים לצלות במשך 7 עד 8 דקות או עד שזה עתה מבושל.
מרכיבים שתצטרך
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מברישים עם יותר מהזיגוג ומגישים מייד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכי עוף, רגליים ושדיים, עור ועצם פנימהירכי עוף, רגליים ושדיים, עור ועצם פנימה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה4ריבס, קצוץ טרי או קפואעוףעוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים גס עלי נענע טרייםקצוצים גס עלי נענע טריים2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון3(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname3(חוֹרֶף)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1habanero צ'ילה, קצוץhabanero צ'ילה, קצוץ2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)אבקת habaneroאבקת habanero2(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור גספלפל שחור גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין יבשטימין יבש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן