קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

איטלקי כדורי בשר קלצונס

איטלקי כדורי בשר קלצונס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו קלצוני קציצה איטלקיים. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.6 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 25 גרם חלבון, 38 גרם שומן, ובסך הכל של 626 קלוריות. 6 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. גשו לסופר וקנו ביצה לבן, בזיליקום, רוטב פיצה נוסף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את קרום העוגה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות קרום פאי סוכר ותבלינים כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 66%. הציון הזה מוצק. נסו איטלקי כדורי בשר קלצונס, כדורי בשר, ו כדורי בשר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים קציצות לפי הוראות החבילה. בסיר גדול מחממים רוטב פיצה; מערבבים פנימה קציצות. בקערה קטנה שלבו את הגבינות והבזיליקום. בקערה אחרת מקציפים את החלבון והמים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
חלבוניםחלבונים
כדורי בשרכדורי בשר
באזיל!באזיל!
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מגלגלים מאפה אחד על גבי 15 אינץ ' משומן. איקס 10-אין. איקס 1-אין. תבנית אפייה. כף מחצית מתערובת הקציצה על מחצית המאפה עד 1/2 אינץ'. של הקצוות. למעלה עם חצי תערובת גבינה. מקפלים את הבצק על המילוי, יוצרים חצי מעגל. להרטיב קצוות במים; לחץ בעזרת מזלג לאיטום.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
גבינהגבינה
בצקבצק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מברשת למעלה עם תערובת ביצים. חזור על הפעולה עם יתרת המאפה, תערובת הקציצות ותערובת הביצים.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ביצהביצה
4
אופים בחום של 400 מעלות למשך 20-25 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חותכים כל קלצונה לשלושה טריזים.
6
מגישים עם רוטב פיצה נוסף אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה