קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

איך להכין עוף קשיו

איך להכין עוף קשיו
איך להכין עוף קשיו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 621 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר חום, מיץ לימון, מלח ופלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כקינוח. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: סלט אסיאתי עם קשיו רוטב עוגיות חמאה קשיו, שוקולד מריר פודינג קשיו עם קראנץ קשיו מסוכר, ו חפרפרת עוף Crockpot-לא לבלות את כל היום בפרך מעל התנור לעשות שומה, הנה כדי להפוך אותו בסיר חרס.

הוראות

1
קוביות עוף העונה עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
2
מערבבים עמילן תירס ומים בקערה עד חלקה; להקציף במיץ לימון, חומץ אורז, קטשופ, רוטב סויה, סוכר חום, ורוטב פלפל צ ' ילה לתערובת עמילן תירס, ערבוב עד סוכר חום מומס ו קורנפל נטול גושים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חומץ אורזחומץ אורז
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
קטשופקטשופ
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מניחים מחבת כבדה על חום בינוני גבוה; לשפוך שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים פרוסות של צ 'ילי אדום וג' ינג ' ר לשמן החם. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד שמן הוא בטעם, על 2 דקות. מערבבים קשיו ושום; לבשל עד קשיו הם מעט חום זהוב, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
קשיוקשיו
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שמן בישולשמן בישול
5
קל לזרוק קוביות עוף מתובל עם תערובת קשיו במחבת עד בשילוב, על 30 שניות. הפעל חום עד בינוני נמוך ויוצקים תערובת קורנפלור למחבת. מערבבים כל הזמן עד הרוטב התעבה, על 30 שניות. אם סמיך מדי, להוסיף התזה של מים. להרתיח עוד 2 דקות כדי לחמם את העוף. התאם את רמות המלח, פלפל שחור, רוטב סויה ורוטב פלפל צ ' ילה לפי הטעם. מערבבים בכוסברה רק עד קמלה, כ -15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
קשיוקשיו
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת