קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

איפה סלט הטונה?

איפה סלט הטונה?
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל איפה סלט הטונה. מנה אחת מכילה עד 13 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 287 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם טונה, סלרי, מלפפון חמוץ וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, , שהוא מוצק. נסו יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס, היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, ו צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את הטונה, מיונז, בצל אדום, סלרי, מלפפון חמוץ מתוק, פטרוזיליה; צ ' יל במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמוצים מתוקיםחמוצים מתוקים
חמוצים שמירחמוצים שמיר
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין מרלו כביש מירנדה למברט מחוז. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.