קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

אמא של סלופי ג'ו

אמא של סלופי ג'ו
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין את הג'ו המרושל של אמא בבית. מתכון ללא חלב זה משרת 4 . מנה אחת מכילה 579 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. אם יש לכם בשר בקר טחון, יין, חומץ יין אדום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 80%, שהוא מוצק. אמא של סלופי ג'ו, אמא של סלופי ג'ו ממולאים פלפלים, ו סלופי ג'ו פלוס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
על אש בינונית בסיר עם תחתית עבה, שלבו את השמן, הבצל האדום, הפלפלים והג ' לפנוס. מבשלים עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את הבשר הטחון והחזיר. מבשלים, שוברים את הבשר לגושים קטנים כשהוא משחים.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
3
מוסיפים את השום ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4
מסננים עודפי שומן לפי הצורך.
5
מוסיפים את רוטב העגבניות, רסק העגבניות, החומץ, היין, ווסטרשייר, הסוכר, הפפריקה, המלח, הפלפל השחור, הקאיין, הכמון והחרדל. מנמיכים את האש ומבשלים עד שהרוטב מסמיך, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
6
מגישים על לחמניות שומשום קלויות.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

מרכיבים

2(חוֹרֶף)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר קורובוטה טחון (ברקשייר) חזיר קורובוטה טחון (ברקשייר)1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון1(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום, זרע וקוביות לחתיכות בגודל 1/2 אינץפלפל אדום, זרע וקוביות לחתיכות בגודל 1/2 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל אדום, חתוך לקוביות לחתיכות בגודל 1/2 אינץבצל אדום, חתוך לקוביות לחתיכות בגודל 1/2 אינץ306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחמניות המבורגר שומשום, קלויות, להגשהלחמניות המבורגר שומשום, קלויות, להגשה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1846 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)346 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

פינו נואר, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור סלופי ג ' ו. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון ורוטב עגבניות של סלופי ג ' ו. ארטזין מנדוצ ' ינו זינפנדל עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
ארטזין מנדוצ ' ינו זינפנדל
ארטזין מנדוצ ' ינו זינפנדל
נופך כהה, כמעט צבע אדום ורמיליון בולט בזכוכית, עשירה ועמוקה בהרבה מבצירים קודמים. ניחוחות של פירות אדומים שולטים, מראה רימון, דובדבן ובויסנברי, מודגש על ידי פלפל לבן תבלין אלון ארז. טעמים מעלים חיוך, באמת' זיני ' בראשות פטל ולוגנברי מוצג יפה עם פלפל אנגלי ואופי תבלינים זינפנדל קלאסי. יין זה הוא כמעט קטיפה, עגול וציפוי, עם טאנינים דגנים עדינים וגימור ארוך בהחלט, מה שמרמז על פוטנציאל ההזדקנות עם מורכבות וניואנסים נוספים שטרם נחשפו. ובכל זאת, זה יביא חיוך של סיפוק מיידי, במיוחד בשילוב עם בשרים צלויים חזקים, פסטות עשירות כמו ריגטוני בולונז, תבשילים דשנים וגבינות אומנותיות.