קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

אמנון בסגנון תאילנדי עם מרק קוקוס קארי

אמנון בסגנון תאילנדי עם מרק קוקוס קארי
אמנון בסגנון תאילנדי עם מרק קוקוס קארי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 347 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פלפל טחון, אורז חום, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. נסו האליבוט בסגנון תאילנדי עם מרק קוקוס קארי, הליבוט עלומה במרק קארי קוקוס תאילנדי, ו טילפיה צלויה ברוטב קארי קוקוס תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

אמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.