קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

אמנון עם עגבניות, זיתים שחורים ותירס

אמנון עם עגבניות, זיתים שחורים ותירס
אם יש לך בסביבה 40 דקות לבלות במטבח, אמנון עם עגבניות, זיתים שחורים ותירס עשוי להיות סופר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי מתכון לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 329 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. 44 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן זית, תירס אוזניים, יין, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 84%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אמנון עם זיתים, פטריות ועגבניות, אמנון קלוי עם עגבניות וזיתים, ו אמנון אפוי עם עגבניות, זיתים וצלפים.

הוראות

1
במחבת גדולה מחממים שמן על אש בינונית. מבשלים שום בשמן במשך 1 דקה. מערבבים פנימה את קוביות העגבניות עם מיץ, 3/4 כוס יין, זיתים שחורים ותירס. כשהרוטב חם, הניחו פילה מעל, וכפו מעט מתערובת העגבניות מעל הדג. מכסים ומבשלים 20 עד 25 דקות, או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג. אם הרוטב מתחיל להתייבש, להוסיף עוד 1/4 כוס יין לבן.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות במיץעגבניות במיץ
זיתים שחוריםזיתים שחורים
יין לבןיין לבן
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
תירסתירס
דגיםדגים
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב אמנון עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג ' יו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ברוקס וילמט ואלי פינו נואר. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!