קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

אמנון צלוי

אמנון צלוי
אמנון צלוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 234 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם מיץ ליים, בצל ירוק, שמיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: אמנון צלוי עם פרמזן, גבינת פרמזן צלויה, ו דג אמנון צלוי.

הוראות

1
לשטוף אמנון יבש טפיחה.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
2
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
3
בקערה רחבה, מערבבים שמן זית, מיץ ליים, רוטב דגים, שמיר טרי ומיובש, כורכום, שום ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שמיר מיובששמיר מיובש
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
כורכוםכורכום
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
להוסיף אמנון; להפוך מעיל טוב. כיסוי וצינה לפחות 1 שעה או עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
5
מניחים אמנון בשכבה אחת על תבנית אפייה מרופדת בנייר כסף. מטאטאים 6 אינץ ' מחום עד דגים הוא אטום אבל עדיין לח למראה במרכז החלק העבה ביותר, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
מגישים חם (ראה הערות).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.