קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אמפנדס חזיר וגבינה

אמפנדס חזיר וגבינה
מתכון חזיר וגבינה אמפנדס יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 1 שעה. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 449 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 31 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, מים, מעדנייה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: Ham Hawaiian ומחווני גבינה, תבשיל ארוחת בוקר עם נקניק וגבינה, ו בשר חזיר וגבינה תבשיל חום.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא וינה Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.