קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

אנטיפסטי כפרי

אנטיפסטי כפרי
אנטיפסטו כפרי עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . מנה אחת מכילה 535 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 48 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם שום, מלח ופלפל, גבינות שולחן הכולל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו טארט כפרי Antipasto, טארט אנטיפסטו כפרי עם פסטו צ'ילה ירוק, ו סלט אנטיפסטו קוסקוס עם עגבניות ויניגרט בתוספת שיפודי אנטיפסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גריל גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
2
מברשת חצילים פרוסות עם שמן ומניחים על גריל. מתבלים בפתיתי פלפל אדום, מלח ופלפל. חציל גריל 2 עד 3 דקות בכל צד. מסדרים פרוסים חצילים בגריל על מגש מלמעלה עם התזה של חומץ יין אדום 1 כף שמן זית כתית אקסטרה ופטרוזיליה טרייה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
חצילחציל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
גבינות שולחן טריז ולסדר אותם על מגש antipasto שלך. סדר פרוס פרוס סחוט קלוי פלפלים אדומים ליד החצילים שלך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
חצילחציל
4
מערבבים ארטישוקים ופטריות בקערה וזורקים עם שום כתוש, לימון, שמן זית כתית, פטרוזיליה ותימין. ארטישוק העונה ופטריות עם מלח ופלפל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
ארטישוקארטישוק
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
לימוןלימון
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מאוורר החוצה פרוס בשרים איטלקיים על המגש שלך בין גבינות ולערום הזיתים שלך במרכז המגש. הכן את שאר הארוחה שלך. רק לפני ההגשה, להסיר שן שום כתוש מן ארטישוק ופטריות ולהעביר את התערובת מגש antipasto.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
ארטישוקארטישוק
פטריותפטריות
זיתיםזיתים

מרכיבים

1-2 כפות שמן זית כתית מעולהלבבות ארטישוק מרובעים, 15 אונקיות, מנוקז היטבלבבות ארטישוק מרובעים, 15 אונקיות, מנוקז היטב1-2 כפות שמן זית כתית מעולהפטריות כפתור, 14 אונקיות, סחוטפטריות כפתור, 14 אונקיות, סחוט1קטןחציל, פרוס דקחציל, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, לקישוטפטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מרוסקשום, מרוסק1לימון, juicedלימון, juiced227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים מפחי זיתים בתפזורת, מכל הסוגיםזיתים שחורים מפחי זיתים בתפזורת, מכל הסוגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית אקסטרה, לפרוסות בוסט פלוסשמן זית כתית אקסטרה, לפרוסות בוסט פלוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואטפטוף אקסטרה בתולה שמן זיתטפטוף אקסטרה בתולה שמן זית1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1צנצנת16 אונקיות, פלפלים אדומים קלויים, מנוקז ופרוס16 אונקיות, פלפלים אדומים קלויים, מנוקז ופרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 פאונד בסך הכל כל) פרוס דק בשרים איטלקיים: סופרסטה פרוס, capicola ו genoa סלאמי3/4 פאונד בסך הכל כל) פרוס דק בשרים איטלקיים: סופרסטה פרוס, capicola ו genoa סלאמי302אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בסך הכל גבינות שולחן איטלקי, 1/3 קילו כל אחד משני סוגים: פרובולון שארפ, פפאטו, פונטינה, פרמז'ן-רג' יאנובסך הכל גבינות שולחן איטלקי, 1/3 קילו כל אחד משני סוגים: פרובולון שארפ, פפאטו, פונטינה, פרמז'ן-רג' יאנו1(חוֹרֶף)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום