קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות31
מגזין

אנצ'ילדות תרד ועוף

אנצ'ילדות תרד ועוף
אם יש לכם גבינת מוצרלה, בצל ירוק, אבקת צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו אנצ'ילדות עוף תרד, אנצ'ילדות עוף ותרד, ו אנצ'ילדות עוף ותרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
ממיסים חמאה בסיר על חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל ירוק ושום בחמאה עד ריחני ורך, כ 2 דקות. מערבבים עוף, תרד, אבקת צ ' ילי, פלפל שחור, ומלח לתערובת הבצל הירוק ומבשלים עד מחומם דרך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
בצל ירוקבצל ירוק
עוף שלםעוף שלם
תרדתרד
חמאהחמאה
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום.
4
מערבבים גבינת ריקוטה, שמנת חמוצה, 1 גבינת מונטריי ג ' ק כוס, ו 1 כוס גבינת מוצרלה לתערובת עוף עד לשלב ביסודיות. שמורת גבינות מונטריי ג ' ק ומוצרלה שנותרו לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
מוצרלהמוצרלה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עוף שלםעוף שלם
5
מניחים טורטיות לתוך שקית ניילון, שקית חותם, ומיקרוגל על גבוה עד חם ורך, 30 עד 45 שניות. כפית על 3/4 כוס עוף ממלא את מרכז כל טורטייה בקו.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מיקרוגלמיקרוגל
6
רול טורטיות סביב מילוי ומקום עם הצדדים התפר למטה לתוך צלחת אפייה 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
יוצקים רוטב אנצ 'ילדה מעל אנצ' ילדות מלאות ומפזרים את 1/2 כוס הנותרים של מונטריי ג ' ק ומוצרלה מעל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
מוצרלהמוצרלה
8
אופים בתנור שחומם מראש עד המילוי מבעבע וציפוי גבינה משחימים בקצוות, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2largesחצאי חזה עוף מבושלים, חתוכים לקוביותחצאי חזה עוף מבושלים, חתוכים לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב אנצ'ילדהרוטב אנצ'ילדה510-inchs(10 אינץ') טורטיות קמח(10 אינץ') טורטיות קמח2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי ג'ק גרוסה, מחולקתגבינת מונטריי ג'ק גרוסה, מחולקת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסה, מחולקתגבינת מוצרלה גרוסה, מחולקת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קצוצה קפוא תרד-מופשר, מנוקז, וסחוט יבשחבילה קצוצה קפוא תרד-מופשר, מנוקז, וסחוט יבש

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני