קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אספרגוס עם סלמון מעושן ורוטב גריביש

אספרגוס עם סלמון מעושן ורוטב גריביש
אספרגוס עם סלמון מעושן ורוטב גריביש עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 281 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 6 . אם יש לך שמן זית בתוספת נוספת, חמאה, לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: אספרגוס עם סלמון מעושן ורוטב גריביש, New Season English Asparagus, Salt & Pepper Roll, Sauce Gribiche, ו פפרדלה ברוטב שמנת לימון עם אספרגוס וסלמון מעושן.

הוראות

1
להקציף מיונז, שמנת חמוצה, ומיץ לימון בקערה קטנה כדי להתמזג. מערבבים ביצים קצוצות, צלפים, פטרוזיליה, טרגון, ושאלות. רוטב העונה לפי הטעם עם מלח ופלפל. לעשות קדימה יכול להיעשות 1 יום קדימה. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את התחתון 1 אינץ ' מכל חנית אספרגוס. באמצעות מקלף ירקות, לקלף כל חנית מ כ 2 אינץ ' מתחת קצה לבסיס כדי להסיר שכבה חיצונית חוטי. מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה. לסחוט מיץ מ 1/2 לימון לתוך מים רותחים; מוסיפים חצי לימון, חמאה, וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים אספרגוס ומבשלים רק עד רך כאשר פירסינג עם סכין או שיפוד, 5 עד 8 דקות, בהתאם עובי וצבע. באמצעות כף מחוררת או מלקחיים, להסיר אספרגוס מ סיר ולהעביר מגש כדי מגניב. לעשות קדימה יכול להיעשות 1 יום קדימה. כיסוי; צמרמורת.
מרכיבים שתצטרך
4
רק לפני ההגשה, מוסיפים 3 כפות שמן זית לרוטב ומערבבים ללא overmixing (רוטב צריך להיות מרקם גס ושמן זית צריך להיות מופרד מעט). סדר אספרגוס דקורטיבי על מגש או צלחות בודדות. פרוסות סלמון עטוף. כפית כמה כפות רוטב מעל; לטפטף קלות עם שמן זית נוסף.
מרכיבים שתצטרך
5
הגשה, העברת רוטב לצד.
מרכיבים שתצטרך