קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

אספרסו שוקולד גרמני

אספרסו שוקולד גרמני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל אספרסו שוקולד גרמני. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 155 קלוריות. אם יש לכם שוקולד חלב איכותי, קוקוס, אספרסו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו עוגות שוקולד גרמניות עם ציפוי אספרסו, מוס אספרסו שוקולד לבן עם אספרסו קל קרמל טפטוף, ו עוגת לבה שוקולד-אספרסו עם קצפת אספרסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שוקולד בקערה בינונית; יוצקים אספרסו על שוקולד, מערבבים עד שהשוקולד נמס. מערבבים בליקרים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 כוס אגוזי לוז טחונים דק1 כוס אגוזי לוז טחונים דק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לתוך כוסות בודדות. למעלה כל מנה באופן שווה עם קצפת וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית ניתן לזווג עם Dornfelder ו Riesling. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.