קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

אפונה דרומית ואורז

אפונה דרומית ואורז
אפונה דרומית ואורז עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 2 מנות עם 285 קלוריות , 16 גרם חלבון ו -11 גרם שומן כל אחת. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם רצועות בייקון, גבינת פרמזן, גבינת צ'דר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 62% , וזה טוב. אפונת שדה דרומית , אפונה שחורה עיניים דרומית ואפונה מוקרמת בסגנון דרום דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת טפלון קטנה, מבשלים בייקון על אש בינונית עד שהוא פריך. בעזרת כף מחוררת, מוציאים לנייר סופג; לנקז, לשמור 1 כפית נטיפי.
מרכיבים שתצטרך
מלח, מקולףמלח, מקולף
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
6 סטייקים עם עצם כתף חזיר, בערך 3 פאונד6 סטייקים עם עצם כתף חזיר, בערך 3 פאונד
2
מוסיפים תרד לטפטופים במחבת; מבשלים 3-4 דקות או עד לריכוך. מערבבים פנימה את האפונה, האורז, גבינת הפרמזן, המלח, רוטב הפלפל החריף והבייקון. מבשלים עוד 5 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
שאריות בשר בקר מבושל מתובל בטאקושאריות בשר בקר מבושל מתובל בטאקו
7 עד 9 כפות מים7 עד 9 כפות מים
חבילות כל אחת) תרד טרי, קרועחבילות כל אחת) תרד טרי, קרוע
מלח, מקולףמלח, מקולף
אפונהאפונה
חבילה תערובת מרק אטריות יבשחבילה תערובת מרק אטריות יבש
בצק פילו (גודל 14x9 אינץ')בצק פילו (גודל 14x9 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
6 סטייקים עם עצם כתף חזיר, בערך 3 פאונד6 סטייקים עם עצם כתף חזיר, בערך 3 פאונד
3
מפזרים גבינת צ'דר.
מרכיבים שתצטרך
1 קופסת תירס לבן (מרוקן)1 קופסת תירס לבן (מרוקן)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור הדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. אתה יכול לנסות את Weinert Cavas de Weinert. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.