קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אפל-מייפל גאלט

אפל-מייפל גאלט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל תפוח מייפל גאלט. והוא מספק כ 8 מנות . מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם סיידר תפוחים, סוכר מגורען, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: גאלט תפוח קינמון עם זיגוג מייפל מלוח, גלט תפוחים ובוטרנוט קלוי עם חרדל-מייפל זיגוג, ו גאלט אפרסק ריקוטה עם זיגוג מייפל בלסמי.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים (באמצעות שמן) במעבד מזון ודופק עד תערובת דומה ארוחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מערבבים את הסיידר והמים בקערה קטנה וטפטוף על הבצק, תוך עיבוד, עד שהבצק לח ומתחיל לדבוק זה בזה. לכסות בניילון נצמד; לצנן 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סיידרסיידר
בצקבצק
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
כדי לעשות מילוי: לזרוק תפוחים עם מיץ לימון, סוכר חום, 3 כפות סירופ מייפל, וקמח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
סירופ מייפלסירופ מייפל
תפוחתפוח
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
פתח בצק והנח על 16 אינץ ' מרובע של נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
6
להתגלגל למעגל 15 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
7
מניחים בצק קלף על גיליון אפייה מעוטר; מסדרים תפוחים במרכז, משאירים גבול 2 אינץ'. מקפלים קצוות; לחץ בעדינות כדי לאטום. תפוחים מנוקדים עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
חמאהחמאה
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
לטאטא ביצה לבן ומים יחד בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
9
מברשת קצה הבצק עם ביצה לשטוף ומפזרים סוכר גס. כיסוי רופף עם נייר; אופים 25 דקות נוספות. לחשוף; אופים 15-20 דקות או עד מכרז וזהב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר גססוכר גס
בצקבצק
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
10
בואו לעמוד 20 דקות.
11
מברשת תפוחים עם הנותרים 1 כף סירופ מייפל.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
תפוחתפוח
12
חתוך ל8 טריזים; לשרת.

מרכיבים

11 קילו קישואים,סיידר תפוחיםסיידר תפוחים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחים בינוניים, קלופים, cored, חצוי, פרוס לרוחב לפרוסות עבות 1/4 אינץ '(אודותתפוחים בינוניים, קלופים, cored, חצוי, פרוס לרוחב לפרוסות עבות 1/4 אינץ '(אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה לא מלוחה, חתוכה לקוביותחמאה לא מלוחה, חתוכה לקוביות4(חוֹרֶף)חמאה קרה, חתוכה לקוביותחמאה קרה, חתוכה לקוביות1גדוללבן ביצהלבן ביצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל, מחולקסירופ מייפל, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלטש סוכר גסמלטש סוכר גס2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב